poniedziałek, 26 listopada 2018

CZAS START

Witajcie! Już od dłuższego czasu myślałam o założeniu bloga, dzięki któremu będę mogła podzielić się z Wami moją pasją do czytania. 
I tak o to jestem! 

Co znajdziecie na Fantastic Chapter?
Opinie o przeczytanych przeze mnie książkach. Pragnę dzielić się z Wami emocjami, które mną targają po przeczytaniu książki.
Liczę również na to, że uzbieram małe grono odbiorców, z którymi będę mogła prowadzić dyskusje na tematy ze świata książek.


 
Przejdźmy teraz do kilku słów o mnie, żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia.

Mam na imię Julia, mam 20 lat, choć powoli (a raczej szybko) zbliżam się do wieku coraz bardziej oddalonego od "naście" 😓 Eh, czas najwyższy się w końcu z tym pogodzić!
Na co dzień studiuję, pracuję, czytam i robię zdjęcia. Do tego dochodzą różnego rodzaju obowiązki, ale to raczej mało ważna kwestia.

Co lubię czytać?
Mój gust jest dość zróżnicowany. Uwielbiam dobre romanse i kryminały. Nie pogardzę również fantastyką, o czym świadczy moja miłość do "Harry'ego Pottera"!

Pod koniec każdego miesiąca będę publikowała małe podsumowanie, w którym znajdą się moje TOP 3. Na koniec roku również coś takiego tutaj zobaczycie.

Jeśli chcielibyście się jeszcze czegoś dowiedzieć to śmiało pytajcie tutaj bądź piszcie do mnie na e-maila, którego znajdziecie w zakładce "kontakt".

Jestem tutaj tylko i wyłącznie dla siebie i dla Was, dlatego mam nadzieję, że pozytywnie mnie zaakceptujecie w gronie bloggerów 😊

Kolejny post będzie już recenzją i pojawi się niebawem!
Pozdrawiam, 
Fantastic Chapter 😋

4 komentarze:

  1. Witaj w blogerskim świecie!

    Zapraszam do siebie > https://hiddenxguns.blogspot.com/2018/11/top-5-filmow-ktore-warto-obejrzec.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę samych dobrych lektur, poznania wielu ciekawych książek a przede wszystkim przyjemności z czytania jak i prowadzenia tego miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, byś wytrwała, bo blogowanie to przyjemność i obowiązek:-)

    OdpowiedzUsuń